miércoles, 4 de marzo de 2015

Visita del programa d’IB3 “Panorama IB” a l’activitat d’avui matí


El programa de televisió “Panorama IB” d’IB3 ha visitat les activitats del projecte que hem desenvolupat avui matí , al mercat de l’Olivar. Aquest reportatge és un reportatge en profunditat sobre alimentació infantil pel qual també sortiran d'altres coses, en aquest cas, la visita al mercat, plantejada com una bona pràctica.
Han visitat el mercat , els infants de tercer i quart curs del CEIP Anselm Turmeda.
Els periodistas d’IB3 ens han acompanyat durant tot el recorregut de la visita al mercat, vent com es desenvolupaven les activitats lúdic-esportives de l’Institut Municipal d’Esport (IME), fent entrevistes tant a infants com als professors sobre alguns hàbits saludables com menjar bé i practicar esport donat que són dos dels grans pilars que hi ha per gaudir de bona salut. Posteriorment, els infants han participat en  un “tast”mitjançant el qual es donen a conèixer algunes hortalisses i fruites locals i de temporada, i han gaudit d’un berenar complet i saludable.


Visita del programa de IB3 "Panorama IB" a la actividad de esta mañana


El programa de televisión "Panorama IB" de IB3 ha visitado las actividades del proyecto que hemos desarrollado esta mañana, en el mercado del Olivar.  Este programa tratará en profundidad sobre alimentación infantil por el que también saldrán otras cosas, en este caso, la visita al mercado, planteada como una buena práctica.
Esta mañana, han visitado el mercado, los niños de tercer y cuarto curso del CEIP Anselm Turmeda.
Los periodistas de IB3 nos han acompañado durante todo el recorrido de la visita al mercado, viento como se desarrollaban las actividades lúdico-deportivas del Instituto Municipal de Deporte (IME), haciendo entrevistas tanto a niños como a los profesores sobre algunos hábitos saludables como comer bien y practicar deporte dado que son dos de los grandes pilares que hay para gozar de buena salud. Posteriormente, los niños han participado en una "cata" mediante la cual se dan a conocer algunas hortalizas y frutas, de origen local y de temporada, y han disfrutado de una merienda completa y saludable.


















No hay comentarios:

Publicar un comentario